Gaan dingen niet zoals gepland of verwacht, probeer er dan altijd samen uit te komen. In de gevallen waar dit niet mogelijk is of lukt kunt u zich richten tot onze onafhankelijke klachtenfunctionaris.
U kunt onze klachtenfunctionaris direct bereiken op bemiddeling@quasir.nl, of op telefoonnummer 06 48 44 55 38

Klachtenregeling jeugdwet
Ondanks dat we samen met ons team van professionals er alles aan doen om jou de juiste zorg te verlenen, kan er een klacht ontstaan.
Deze klacht kan over van alles gaan.
Wij vinden het erg belangrijk dat je niet met een klacht blijft zitten en adviseren jou om over jouw klacht te praten met de desbetreffende medewerker, de directie of een vertrouwenspersoon. Daarnaast heeft EvitaA BV een onafhankelijke klachtenfunctionaris bij wie je ook je klacht kunt neerleggen.
Voor meer informatie over een vertrouwenspersoon verwijzen we je naar de website www.akj.nl.
Probeer altijd eerst samen tot een oplossing te komen. Is dat geen succes of wil je dit simpelweg niet?
Dan kun je de klachtencommissie Jeugd benaderen. Dit is een onafhankelijke commissie, waarin mensen zitten die niet voor EvitaA werken.
Jouw klacht is in goede handen en de klachtencommissie behandelt jouw klacht inhoudelijk en vertrouwelijk. Zij mogen met jou en met de medewerkers van EvitaA praten.
Om een klacht in te dienen, schrijf je eerst op waarover je wilt klagen. Download hiervoor het klachtenformulier van de website. Na het invullen van het formulier kun je het klachtenformulier opsturen. Ook kun je jouw klacht mailen naar: bemiddeling@quasir.nl Je mag hem ook aan je begeleider meegeven, die zorgt ervoor dat jouw klacht bij de commissie komt.
De klachtenfunctionaris zal binnen 6 weken vanaf het moment dat de klacht is binnen gekomen reageren op jouw klacht.
Klik hier om het Klachtenformulier Jeugd te downloaden
Klachtenregeling overig
Ondanks dat we samen met ons team van professionals er alles aan doen om jou de juiste zorg te verlenen, kan er een klacht ontstaan.
Deze klacht kan over van alles gaan.
Wij vinden het erg belangrijk dat je niet met een klacht blijft zitten en adviseren jou om over jouw klacht te praten met de desbetreffende medewerker of de directie. Daarnaast heeft EvitaA BV een onafhankelijke klachtenfunctionaris bij wie je ook je klacht kunt neerleggen.
Onze doelstelling is om er uit te komen en de klacht op te lossen.
Mocht je er alsnog niet uit kunnen komen en heb je al het bovenstaande geprobeerd ? dan kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie waar wij bij zijn aangesloten. degeschillencommissie.nl of op 070-3105310
Om een klacht in te dienen, schrijf je eerst op waarover je wilt klagen. Download hiervoor het klachtenformulier van de website. Na het invullen van het formulier kun je het klachtenformulier opsturen. Ook kun je jouw klacht mailen naar: bemiddeling@quasir.nl
De klachtenfunctionaris zal binnen 6 weken vanaf het moment dat de klacht is binnen gekomen reageren op jouw klacht.
Klik hier om het Klachtenformulier te downloaden.